Flisan, Flisan, Flisan...

I söndags hjälpte jag Zandra när hon skulle "hoppa" Flisan, det blev lite mjukstart efter betet. Ett hinder på 60 cm och så lite studs. Flisan tyckte det var jättekul och Zandra fick bromsa en hel del :)





I måndags red Zandra Flisan på gamla travbanan, hon skulle jobba lite på konditionen. När Zandra ridit henne där förut har Flisan blivit så taggad att det mest blev bråk, med denna gång gick det lysande :) Flisan är ju mycket lydigare nu.



Riktigt nöjd med mina bilder som omväxling :)

Först jobbade dom ett par varv i trav, sen lugn galopp och Flisan fick arbeta. När Zandra sen lät Flisan dra på då vände jag mig om, jag är så rädd att Flisan ska snubbla och gå omkull.


Fortare än så här behöver det inte gå tycker jag :)



Det var riktigt kul att se hur fint Flisan lyssnade den här gången, nu kan dom äntligen rida där igen, det är ju så fint underlag! I går vilade hästarna så i dag rider säker Zandra ut en sväng, det betyder inga bilder för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt att det går bra med Flis-fis ;)



sv: Tack, han är ju på benen...fast bara på tre än men det ska ju vara fyra ;)



Kram

2012-08-17 @ 15:21:17
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0