Dressyrkurs hos Jennie dag 1

Jag följde ju med Zandra och Flisan på kursen i dag, och som vanligt med kameran i högsta hugg :)
Lite pyssel med Flisan innan vi åkte blev det, och jag lyckades tvinga Zandra att sätta på Flisan vita grejor :) och oj så snygg hon blev. Motiveringen var att det gör sig så bra på bild, haha..


Nya transportskydden satt som gjutet på Flisan och hon brydde sig inte att dom var så höga, duktig flicka!


Finaste Flis..

Hur gick det då? Ja ni får titta själva, jag har filmat det mesta i alla fal :)
Zadra har haft lite problem med vänstergaloppen senaste veckan, och det visade sig att Flisan satt lite fast i sidan. Så det jobbade dom med att få loss i dag med fortsättning i morgon.











Jennie tyckte Flisan utvecklats enormt sen sist och lagt på sig mer muskler, att hon såg mycket starkare ut. Och jag kan bara hålla med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0