Livet leker!

Ja jag tror faktsikt att det är så här det känns när livet leker :) Visst det är mycket som skulle kunna vara bättre, jag kunde vara mindre fet, rikare, snyggare, yngre. ja en hel delskulle kunna vara bättre men jag känner mig tillfreds med livet just nu. Det känns faktiskt som jag tagit befälet över mitt liv, jag sitter inte och tycker synd om mig själv utan gör något åt saken! Och jag försöker tänka positivt :) 

Att börja på träna Curves är det bästa jag gjort på väldigt länge, passar mig utmärkt! Jag rider Sandras hästar när hon behöver hjälp, super för själfortroendet! Visst är det sorgligt att jag inte rider Flisan men hon mår utmärtkt och får allt hon behöver av Zandra, och det går jätte bra för dem och Zandra älskar henne!

Min äldsta dotter Madeleine har äntligen fått en sysselsättning hon trivs med, vilket känns underbart! Och i dag kommer hon och pojkvännen hem på middag :)

Det är bara att passa på att njuta så länge det varar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0