Nu var det länge sen..

jag uppdaterde här  på bloggen. Jag hällde ju kaffe i datorn...det uppskattades inte av datorn, den vill numera inte skriva bokstäver och måste lämnas in. Nu har jag lånat sonens dator en stund :) Mobilblogga är så pillrigt och blir lixom inte av.

Det har hänt en del sen sist, jag har opererat benet gång ett, i augusti är nästa operation inbokad. Otroligt vad dom kan göra nu för tiden, några små hål och lite blåmärken är allt som syns och åderbrocken är redan mindre. Jag går numera runt med en ursexig stödstrumpa på ena benet, vilket gör att jag vill ha långbyxor på mig och det är svettigt som tusan mitt i sommaren!! Jag får inte träna som vanligt på ett tag men jag går långrundor med mina stavar och hundarna varje dag, saknar träningen på Curves.

Den här veckan gick jag förresten på semester, Thommy jobbar en vecka till. Vi har delat upp det lite så att någon är hemma med Jack lite längre.

Midsommar firade vi här hemma med lite nära och kära, traditionsenligt med sill och nubbe, grillning och lite lek!
Inte en ända bild tog jag :(

Hästarna har också fått semester och går nu med ett gäng på tio hästar på underbara Ängsholmen. Bättre hästliv tror jag inte de kan få. Och medans hästarna latar sig där ute i paradiset har vi städat stallet, så nu är det rent och fint till dom kommer hem :)

Min äldsta dotter Madeleine har flyttat hem i från nu, vi har kört ett par vändor med hennes saker. Känns lite vemodigt men ändå kul, för hon har världens gulligaste pojkvän som hon bor ihop med.
Så nu kommer det ändras om lite här hemma i sommar. Zandra ska få hela det rummet som hon och Julia delat på och Julia tar Maddes rum. Så en vägg ska rivas och det ska upp nya tapeter. Även Jack ska få nya tapeter.

Jaha det var nog allt för denna gång..lite bilder kanske?














Kommentarer
Postat av: Anna

haha...Zandra ser ju helt galen ut ;)

2012-07-22 @ 19:02:05
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0