Allt på en gång!!

Jag visade upp mitt ben (åderbråck) för läkaren då jag var där i våras när jag var sjuk, tänkte jag skulle passa på när jag ändå var där. Resultatet blev att jag fick en remiss till läkarhuset på odenplan, och där var jag i fredags. Där undrade dom varför jag hade väntat så länge innan jag sökt för det här, men det har lixom inte blivit av. Jag har ju haft jävulska kramper och dessutom är det jättefult!! Men nu är två operationer inbokade, den första sker  den 27 juni och den andra 20 augusti. Känns lite tokigt att allt händer på en gång, jag ska ju operera gallan i höst också. Det blir många träningsuppehåll.. men det är ok att gå i alla fall så jag tänker köpa mig ett par gåstavar :D

Men sen när det är gjort..då jädrans!! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Määä....då kan du ju inte provrida Q-S när vi kommer upp och gör stan lite lätt orolig ;)

Men skönt att bli av dom antar jag...kanske skulle visa spirorna för farbror doktorn jag med....



Kram

2012-06-04 @ 15:55:48
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Sara

sv. Vaddå EN fika?? Blir det som det är tänkt stannar jag en vecka... så nån mer kankse vi kan få ihop... Har ju hört att du är bra på det ;)



Kram

2012-06-06 @ 13:59:38
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0