Besök på akuten

I går förmiddag var jag tvungen att ge upp och åka till akuten på Danderyd, efter att haft "gallsmärtor" sen i fredags. Det blev tillslut outhärdligt så jag ringde Sjukvårdsrådgivningen och hon tyckte jag skulle åka in direkt.

På Danderyd var det knökfullt med folk så det var bara att ta nummerlapp och vänta...
Väl inne togs det massa prover och jag fick ÄNTLIGEN smärtlindring, ett stick i skinkan! Vilken befrielse att bli av med smärtan. Mina värden var jättebra inga konstigheter alls med provsvaren, så det blev en remiss till husläkaren och ultraljud inom tre veckor. Så med ett recept på smärtlindring skickades jag hem, skönt att slippa bli inlagd!

Jag fick veta att jag opererades 1995 för gallsten, herregud så längsedan! Och att jag har gallblåsan kvar, jag som trodde dom tog bort den då? Men dom hade bara rensat och plockat ut stenarna. Så nu ligger det antagligen nya där inne och gör ont!!

Smärtan återkom mot kvällen så nu får jag gå på smärtstillande tills vidare..inge kul alls för jag blir så trött av det, men bättre än att ha djävulskt ont!

Ha en bra dag ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Stackars dig! Hoppas det ordnar sig snarast.

2012-03-21 @ 09:29:46
Postat av: Sara

Stackars, stackars du

Hoppas att du får snabb hjälp



Kram

2012-03-21 @ 19:48:14
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Sara

Hej igen.... ska bara uppdatera dig med att min blogg slutar på .se ...blogger tyckte väl att det blev bättre, läste det alldeles nyss



Ha det gott

Kram

2012-03-21 @ 20:03:43
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Elin

Ajdå, krya på dig och hoppas att det löser sig kram !

2012-03-22 @ 20:33:34
URL: http://lindmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0