Helgen närmar sig..

tack och lov!! Stressen på jobbet är inte kul, halva montörstyrkan är sjuka och vi är jätte överbokade. Även om jag är pigg så orkar man inte hur mycket som helst.. :(

Så nu längtar jag efter helg och ledighet och gärna lite sol till mina långrundor med hundarna. Funderar på att hälsa på Zandra på Berga och titta då hon rider Flisan, och se om man kan få en fika hos Maddis och Jimmy på vägen :) Om dom har tid med mig vill säga :p

Och så blir det träning på Curves fredag och lördag så klart :) I dag är träningsvärken i röven grym!! Vet inte hur jag lyckats få det nu?

En skön helg planerar jag ha i alla fall! :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Gå På Vatten

Tid har vi! Måste bara röja upp lite i renoveringsKaoset först :P

2012-03-02 @ 07:33:36
URL: http://gapavatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0