Träning och vila i en bra kombo?

Efter tre dagars intensiv träning på Curves och powerwalk med hundarna blir det nu fyra dagar utan träning!! Har passat på att träna mån, tis och onsdag eftersom jag helt enkelt inte hinner resten av veckan. Inte det ultimata sättet att köra stenhårt tre dagar på raken och sen ingenting på flera dagar, men jag smiter nog ut på en powerwalk eller joggingtur i morgonbitti med hundarna ;) Sen blir det massa skoj med sonen i helgen!

Jag har kommit till den punkten nu att jag saknar att träna om jag inte hinner på ett par dagar, och det känns super! Det är ju dit man vill komma, att det blir en naturlig del av vardagen, ett måste helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0