Konsten att hitta tillbaka till glädje och energi!

Har sen i påskas haft ett virus (antar jag) i kroppen. Som tagit musten ur mig, det tillsammans med sommartidsomställning och andra energitjuvar runt omkring mig. För en tid lät jag mig dras ned i träsket, men igår kom vändpunkten. Jag var med Zandra och Julia på Zumba och jag kände efteråt hur energin återkom sakta men säkert. Beslut har fattats och jag går vidare, jag lät omgivningen påverka mig alldeles för mycket. Jag som bestämt mig att inte låta mig påverkas. Och sjukdom och trötthet är ingen lätt motståndare. Nu kör vi!

Det som inte dödar en härdar en!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj... Det där lät faktiskt inget vidare trevligt med energitjuvar :-( Men härligt att du känner dig på gång igen :-) kram!

2013-04-23 @ 13:41:06
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0