Äntligen fredag!

Skönt med fredag igen, har varit så grymt trött den här veckan. Har så svårt att komma i säng på kvällarna. Och tv i sovrummet är rena döden för sömnen, jag fastnar alltid i något när jag egentligen borde sova.

I går regnade Zumban bort och jag passade på att ta det lugnt. Var nere med en del av Jacks leksaker till Mari och Anders, Dom ville ha alltihop och ger Jack en peng för grejorna, toppen!
Var förbi stallet en snabbvisit för att hämta lite saker, där var det folktomt. Vinkade bara till Sandra.J på långt håll.
Våra boxar var nu målade och fina, hoppas inte våra pållar grisar ner allt för mycket innan vi flyttar.

Lyckades i alla fall att komma i säng i går kväll, så jag tror jag sov vid tiotiden. Men nu är det fredag och i morgon är det sovmorgon!! :-)

Ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att ni får en mysig helg o en härlig sovmorgon :-)
Kram

2013-08-09 @ 18:19:49
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0