Dagarna rusar förbi..

..och jag glömmer bort bloggen, kanske lika bra då det inte finns mycket att berätta som är särskilt spännande. Jag försöker ta till vara det vackra vädret så mycket jag hinner, där i mellan förbereder vi för flytt. Vi flyttar senast 1 sep. kanske tidigare om vi får tillgång till huset. Vi har inte börjat packa än, men vi rensar och slänger och fixar ordning på tomten. Många utrymmen att samla på sig grejor i tolv år.

Jag övningskör med Zandra så mycket vi hinner, och hon gör stora framsteg. Igår var vi och gosade med våra pållar på betet, dom mår toppen där ute. Eftersom vi ska flytta både hästar och oss och Zandra ska utomlands, så får dem gå kvar där ute ett par veckor även i augusti. Ingen idé att Zandra sätter igång dem för att sen låta dem stå när hon åker till Kanarieöarna. Och onödigt jobb för mig att ha dem uppstallade.

I dag hoppas jag på sol och bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0