Övningskörning och hästmys

I går kväll körde Zandra med mig till Sjöberg. Det går framåt med bilkörningen, jag blir mindre nervös att sitta bredvid för varje gång. Hon måste öva intensivt nu eftersom datum för uppkörning redan är spikat. Jag tror på att ha ett mål att jobba mot, då blir det liksom av och rinner inte ut i sanden.

På Sjöberg red Zandra DC medan jag och Robin satt och titta, i dag var det dressyr på schemat. Han är verkligen jättefin att titta på den hästen. Det är en ynnest för Zandra att få förtroendet att rida honom.


Kommentarer
Postat av: Anna

En blöt häst?;-) inga bilder med Zandra på hästen? :-)
Jag tror som du, fet blir mer fokuserat om man har en deadline .
Kram

2013-07-13 @ 08:56:19
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0