Det bästa på väldigt länge!

I går var jag och Zumba i Vallentuna, Steve Boedt hade en Masterclass. Han turnerar runt i världen och han utbildar instruktörer i Zumbafitness. Han har utbildat dem jag tränar för på Zstudion. Och det var dom som fick mig att våga gå på detta event.

Åh herrejävlar vilken man!! Dansglädje är bara förnamnet. Han gav sådan energi, värme och total glädje till oss som var där. Jag har aldrig upplevt något liknande tidigare och kände mig nästan lite religiös när jag åkte hem.

Visst var det svårt att hänga med ibland och visst kände jag mig som en elefant i en porslinsbutik då och då. Men oftast gick det att köra på, lite lättare nu när man kan massor av steg och rörelser.
Han kommer då och då till Sverige och har klasser och jag kan lova att jag kommer vara där 😃

Zumba!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0