Jun. 17, 2013

Lite sämre med bloggandet nu igen, det blir bara så ibland. Det händer egentligen inte så mycket just nu. Jack har slutar skolan och vi var på den traditionella skolslutarfesten i torsdags. Till hösten börjar han 7an på Solskifte i Åkersberga, läskigt och spännande! Vi har varit där och hälsat på och träffat de nya mentorerna. Och i sommar ska vi teståka, så att Jack känner sig trygg när han börjar sen.

Vi kommer antagligen flytta i slutet av sommaren också, så det blir mycket nytt. Det kommer bli en nystart för hela familjen och det ser vi mycket fram emot. När jag väl bestämt mig så blir jag så fruktansvärt otålig bara. Vill att det ska hända NU!

Igår var jag ute och övningsledare med Zandra, och det tar sig :-) Hon behöver verkligen det där körkortet.

Madde och Jimmy har varit en lång weekend i Berlin, jag tror dom kom hem igår. Det ska bli kul att höra hur dom haft det.

Hästarna går på bete och den här veckan har vi hagkollen. Det är så mysigt att vara en stund där ute med dem, rofyllt och skönt.

Jag kör fortfarande mycket Zumbafitness, nu är vi ute och kör nere på Skavlöten. Dom har ju haft vattenskadat i studion och har inte fått tillträde än. Vi får se om det blir en helt ny studio eller om det blir på samma ställe.

Nu är det dax att jobba igen!
En liten bild på sonen kan jag bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Anna

Den där otåligheten känner jag igen :-)
Men det tar tid att packa, rensa och packa, packa o packa.... Och tiden går fort :-) såg er i korset igår, vinkade som en galning, men det uppfattade ni nog aldrig :-)
Kram

2013-06-18 @ 11:42:11
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0