Sista rycket!

Äntligen är det sista arbetsveckan innan semestern, även om jag är trött känns det lättare då man snart blir ledig. Vi har lite lagom att göra på jobbet, vilket är lite ovanligt. Vi brukar få stressa in i det sista annars. Jag tar fyra veckor nu och spar en vecka till senare.

Vi hade en plan om att åka utomlands en vecka, men nu vet vi inte hur det blir med det. Om/när vi flyttar vill vi byta ut en del möbler och det kommer kosta en del, så semesterresan kanske får vänta.
Det kommer gå åt mycket tid till att rensa och åka till tippen.. Skönt blir det att bli av med massa skräp.

Men nu kör vi som sagt sista rycket på jobbet, sen får vi se hur det blir med resten.

Jag bjuder på en Midsommarbild på Jack och Thommy :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser relaxat ut :)

Lääängtar så jag blir galen efter min semester. Men den träder inte i kraft förrän den 22/7 och håller bara i sig till den 12/8 :(
Kram

2013-06-24 @ 11:28:53
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0