Njuter för fullt

Har haft fullt upp hela dagen men känner mig ändå så glad :-) Det fina vädret gör allt så mycket lättare. Tog en powerwalk med hundarna och gubben efter frukost. Sen har jag farit mellan stallet på Rydboholm och Sjöberg, Zandra hade intaget på Sjöberg och så även i morgon. Våra hästar fick lunchen i hagen och gick ute till halv fem.

Ända molnet på min himmel är att Zstudion har haft en vattenläcka och har stängt hela helgen :-( Abstinens redan efter två dagar. Hoppas på att det är åtgärdat till på måndag.

Nu ska jag fortsätta rensa i mina klädlådor. Inget vidare lördagsnöje men väldigt nödvändigt!

Trevlig kväll!

Här får ni en bild på pållarna när dom
lunchar :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

En fantastisk lördag.. Hoppasdenna dagen blir minst lika bunderbar, trots de enorma vindar som rycker runt knuten. Kram!

2013-05-05 @ 09:23:16
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0