Ur slag..

Säger man så? När man känner sig som jag gjort hela helgen. Olustig, trött i hela kroppen och lättirriterad. Har städat av och tvättat i kapp efter veckan när ingenting blev gjort. Så nu är tvättkorgen tom och huset någorlunda rent.

Har annars tagit det väldigt lugnt, legat på soffan och tydligen snarkat?!! Gått promenader med hundarna, i morse gick vi till Arninge och köpte nybakat bröd till frukosten. Min plan var egentligen att börja läsa en bok av Jonas Gardell, men jag har helt enkelt inte haft ork. 
I dag var jag med Zandra till stallet och borstade på Flisan, jag hittade henne under all lera till slut. Mysigt att pyssla lite med henne, det var ett tag sen. 

I kväll blir det en timme Zumba, där kan jag alltid hitta energin på något konstigt sätt, men det är ju sååå kul!!

Undrar om jag ska gå och göra ett försök med den där boken nu då..

Kommentarer
Postat av: Anna

det är väl inte så konstigt att du är ur slag med tanke på vad du har gått igenom den senaste veckan.
Prova att bara vara, jag vet att du har svårt att förbise röran. Men om de andra kan - kan du. Du måste vara rädd om dig.
Kram min vän <3 <3

2013-11-17 @ 20:47:36
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0