Fuskade..

med träningen igår..
Gick inte på Shape för jag var så förbannat trött och hade ben som stockar efter Bodypumpen på måndagen. Börjar jag tappa fokus?!! Nää det tror jag inte för jag fick väldig ångest att jag inte tog mig iväg. Men säger kroppen vila så får jag väl lyssna på det.

I dag slutar vi elva och klockan ett ska hundarna vaccineras, en sväng till stallet och mocka och pussa hästarna blir det i dag med. Har hjälpt Zandra lite den här veckan då hennes bil låter illa. Per och Thommy ska titta på den i morgon.

Valborgsmässokvällen kommer bli stillsam hemma med familjen.
Avslutar med en bild på Flisan från igår, hon var hur kelig som helst, och väldigt nyfiken på vad jag gjorde ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0