Kort vecka lång helg!

Jobbar ännu en kort vecka, måndag tisdag och halva onsdagen. Så vansinnigt skönt!! Det ska ju dock inte bli så varmt i valborshelgen men ledigt är ju skönt ändå.

Helgen som gått var underbar! I går var Timpa och Carro över en sväng på grillmiddag och fika i kvällssolen. Zandra gjorde en underbar fruktsallad med glass till, smakade ljuvligt!
Fina Timpa ❤️ Alltid många skratt när han kommer på besök.

Jag höll träningsplanen fram till söndagen då jag tog mig en vilodag. Vi hade så mysigt hemma i solen att jag inte ville åka och träna helt enkelt. 
Den här veckan ser planen ut så här!

Måndag: Bodypump
Tisdag: Shape
Onsdag: Zumba
Torsdag: Kondition (Crosstreiner ?)
Fredag: Vila?
Lördag: Zumba
Söndag: styrketräning

Den här planen är inte skriven i sten. Eftersom det är mycket ledighet så kanske det blir lite ändringar här och där. Vi får se :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0