Gräsänka!

I fredagsmorse tog Thommy, Jack och Julia tåget till Töreboda för att hälsa på farmor och farfar. Jag hade ingen lust att åka bort i helgen så jag stannade hemma med Zandra och hundarna.

Slutade tidigt på fredagen och hann med en prommis med hundarna innan frissan.
Vi busade lite på ängen!

Jag klippte av rätt mycket på håret och blekte nya slingor så den råttfärgade utväxten försvann. Och jag knäppte en selfie på mig, haha.. Som en tonåring!

Gillar inte att se mig själv på bild, men försöker lära mig och det går bättre nu.

Åkte till stallet och tog hand om pållarna och hämtade Zandra på jobbet. Hon tog med mat hem som vi åt framför tvn. Vi kollade på romcom, och jag snarkade lite i mellanåt.

I dag lördag gick jag upp vid åtta och tog en powerwalk med hundarna på 45 min, innan frukost. Sen var det gott med kaffe och lite frulle :)
Klockan tio var det Zumba! Ett härligt och svettigt pass.
Bild från morgonrundan :)

På måndag ska bilen in på service, så jag städade ur bilen ordentligt. Och sen åkte Zandra och jag och tvättade den.

Skinande ren som ny!

Nu ligger jag under en filt i soffan, snart bär det av till stallet. Mockning och kvällsfodring, ja lite pyssel med pållarna blir det ju också.

Kommer nog ta en liten snark på soffan i kväll också :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0