Kärt återseende och skön helg!

I lördags firades min brorson Robin som fyllt 18 år. Vi var där hela högen och åt smörgåstårta och fikade. Även Robins mamma Marie var där, alltså min brors exfru. Vi har inte setts på många år, vi umgicks väldigt mycket då dom var gifta. Vi var väldigt goda vänner, men det rann liksom ut i sanden när dom skiljdes. Det var helt underbart att ses igen, och det var som igår. Vi bara plockade upp tråden igen, och nu ska vi försöka hålla kontakten.

Sov till klockan 10 i morse, vaknade tidigt men tvingade mig själv att ligga kvar. Och lyckades tydligen somna om. Tog en långrunda med gubben och hundarna i slasket.
7km blev det idag.

På em blev det en sväng till Stadium, och jag köpte nya träningsskor!! :))

Jättefina!! Jag köpte även en matchande tröja och ett par svarta träningsbyxor. :)) Nu ska jag bara ta mig till Sats och träna också.
I helgen har det blivit två sköna Zumbapass.

Nu är det snart dax för lopplådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0