Skönt mörbultad

Var på mitt första träningspass på Sats i går kväll. Vilket ställe!! Enormt stort med hur mycket som helst i träningsväg. Trevliga hjälpsamma människor som visa en till rätta. Det rådde en skön stämning där, alla var helt fokuserade på sig själv och sin träning. Många på löparbanden med hörlurarna i och blicken på tv-skärmarna på väggen som visade OS. Madde var med mig och hon visade mig hur löpband och crosstrainingsmaskinen funkade, bra uppvärmning innan vårat pass.

Vi var på en Coreträning, där tränar man mage/rygg och stabiliserar korsetten. Åh herrejävlar så jobbigt det var!! Under de 30 minuterna dog jag ett antal gånger och flera med mig. Men så nyttig och rolig träning. I dag har jag ont i hela kroppen på en skönt sätt. På torsdag kör jag igen men då blir det Sh'bam, kondition och koordination skulle jag tro.

Testade Sats vegetariska lasagne innan träningen, Ekman lagade den :) Och den var supergod!!

Den kommer vi höra fler gånger, ganska mycket kolhydrater dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0