Träning, träning!

Förra veckan blev det hela sju pass, men jag hade vilodagar. Jag körde två pass vissa dagar.
Så här såg det ut!

Måndag: Styrketräning, Zumba 
Tisdag: Core (mage/rygg)
Onsdag: Bodybalance (smidighet, styrka, balans)
Torsdag: Zumba 
Fredag: vila/ promenad
Lördag: Zumba, styrketräning
Söndag: vila/ 7km hundpromenad

En bra vecka, ganska mycket träningsvärk men det blir ju alltid bättre när man kör nästa pass :)) 
Jag har inga sömnsvårigheter nu för tiden! :)
 
Den här veckan har börjat så här!

Måndag: powerwalk 40 min (födelsedag)
Tisdag: Core
Onsdag: Bodybalance 
Torsdag: Zumba 

Den här veckan har jag haft svårare att hinna med. Men idag (fredag) blir det gymmet med Madde, då ska det styrketränas och köras lite kondition.
På lördagmorgon blir det Zumba och på söndag ska jag försöka klämma in lite styrketräning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0