Träningsvärk från helvete

Hela dagen har musklerna ömmat, benen känns som stockar. Har tom haft ont i höfterna. Men skam den som ger sig! Jag masade mig i väg till Sats och körde Core med mina ömma lämmar, och faktiskt känns det bättre nu. Stretchade ordentligt efter passet och nu har jag druckit Te med ingefära och citron, allt för att mota iväg förkylningen jag känt är på väg. Har även hällt i mig Kan yang ett par dagar, hoppas det hjälper :)

Jag har inte bara tränat ;) jag har gjort annat också, varit i stallet och mockat åt pållarna och lagat en lasagne till familjen.

I morgon blir det Body Balance och lite konditionsträning, om kroppen vill förstårs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0