Vilodag!

I dag har jag inte tränat ett dugg, tänkte försöka ha en vilodag i veckan. Kroppen behöver ju lite vila, särskilt min som fått en rivstart! :)
I går kväll blev det ett pass Zumba, Zandra hängde med.

Idag tog jag och Thommy ut lite ledighet och åkte hem klockan tolv. Så vi kunde se semifinalen i hockeyn, så det blev ett par timmar i soffan mitt på dagen. kul att Sverige vann, nu blir det ju spel om guldet på söndag :)) Åkte och tog hand om hästarna efter hockeyn, mockade och ryktade smutsgrisarna!
På tisdag ska Didden in och ta lite blodprover, hoppas dem kan hitta vad som är fel med henne. Hon går fortfarande illa, men mycket bättre ute än inne. Vi hoppas att blodprover kan lösa mysteriet.

I morgonbitti blir det Zumba som vanligt, och troligtvis ett pass på gymmet :) På söndag blir det Sh'bam igen!

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0