Gråaste dagen ever..

I dag blev det liksom aldrig ljust och nu blir det kolmörkt igen..

Jag och Thommy har just kommit hem från en tvåtimmarsrunda med hundarna.  Vi gick över Kocktorp till slingan på Rydboholm och tog ett varv på den. En skön runda men väldigt grå. Längesedan jag gick på slingan nu, den var väldigt fin just nu. Iordninggjord såg det ut som, och dem höll som bäst på att fixa dikena. Många fina minnen längs den vägen.

I morse var jag till stallet en sväng och fixade Diddens hov så hon kunde gå ut. Det verkar som hon blir bättre iaf :) Och hon accepterar att gå i sjukhagen konstigt nog lilla stressfia.

Nu ska vi tända i spisen så vi får lite skön värme, och stoppa något i magen. Det blir nog en kväll i soffan :))

Kommentarer
Postat av: Anna

Så trist med trasig hov :( Hoppas att hon snart frisknat på den.

Ja, efter den slingan har vi haft mycket skoj. galoppbackarna och nere vid Sandviken, rakan både och förstås ;). Ensam på mina turer på frösvik tänker jag mycket på både sällskap och slingan och kan sakna det oerhört mycket.
Kram <3

2014-01-05 @ 11:05:36
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0