Hockeykväll

Var med Zandra i stallet några timmar i dag. Hon red DC och Flisan medan jag mockade och torvade boxarna, sen smet jag till ridhuset och kollade när Jennie höll dressyrkurs. Jennie lika proffsig som vanligt med varje ekipage. Det var länge sedan jag tittade på lektioner, har saknat det!

På kvällen var hela familjen på hockey och såg Björklöven-Djurgården. Alla hängde med, Jocke, Madde och Jimmy, Julia, Jack, Zandra, Thommy och jag. Sjukt härlig stämning på Hovet då Dif vann med 7-0 :)) Och så himla härligt när hela familjen är tillsammans!

Kvällen avslutades i soffan med en film som Jack fått i Julklapp (Monsters university, en riktigt rolig film!

Och nu är det dax för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0