Krämpor, piller och ont i magen!

Har under flera år haft problem med axlarna till och från. Det senaste året har jag även haft smärta i armen. Läkaren tror det är en förslitningsskada eventuellt har jag en muskel i kläm där armen fäster vid kroppen, även armbågen är sliten. Allt arbetsrelaterat såklart! Jag borde arbeta med armen intill kroppen sägen hon. Eh.. Jo eller hur, som kylmontör är det typ omöjligt. Sen skriver dem ut piller så klart, alltid Diklofinak. Och det har alltid funkat för stunden, så även denna gång bara det att magen packade ihop totalt. Vilken smärta! Värre än den jag redan hade i axlar och arm. Så jag slutade ta dem och efter tre dagar så börjar det bli bättre tack och lov!

Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med det här inlägget :) Men det känns otroligt jobbigt att kroppen inte känns som förr, man har alltid någon krämpa att tampas med. Men det är väl så när man blir äldre?

Kommentarer
Postat av: Anna

Men usch. Stackars dig... Men säg inte att det beror på åldern - för så jädra gammal är du inte. Inflammationer får man lite till och från i sina muskler. Visst har du sedan du börjat zumba hållit dig väldigt fräsch?

2014-01-26 @ 08:42:37
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0