Sköna helg!

Började lördagen med ett Zumbapass, så skönt att starta dagen med motion. Sen är man liksom igång! Fixade städningen hemma och sen åkte Thommy, Julia och jag till Arninge och handla. Vi storhandlade på Ica, och jag fyndade varsitt innetäcke till hästarna på Granngården det var 30%. Sen var vi på favoritaffären Chilli, vi handlade fler kuddar till soffan och Julia fick en tavla till sitt rum.
Nu börjar det bli riktigt mysigt!

Vi köpte en byrå och en massa annat till Julias rum i fredags på Ikea, så nu har hon fått det riktigt fint.

Söndagen började jag med skidåkning med hundarna. Det blev en del svordomar och en massa svett. Att ha två hundar i lina runt magen, och två långa skidor att hålla reda på är inte en enkel sak. Jag var helt slut när jag kom hem.
Vid tolvtiden åkte Zandra och jag till stallet, där var det en del aktivitet. Många som ville hinna ut och rida i solen. Zandra red ut på både Flisan och DC, jag mockade och torvade boxarna och fixade lite smått i stallet. Putsade på lilla Didden.

Nu har jag landat i soffan efter Zumba med Zandra och Julia. Nu ska jag vara soffpotatis till läggdags :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0