Slöaste dagen på året..

det måste väl vara idag? Det känns liksom ok och ligga på soffan hela dagen.

Jul och nyår har passerat, ganska skönt tycker jag. Jag har alltid njutit som mest av ledigheten efter jul och nyår, all stress är över. Även om både julafton och nyårsafton var supertrevligt med nära och kära. I går vid tolvslaget var vi uppe på Ullnatoppen, helt galet att se fyrverkerierna där ifrån. Vi såg ända in till stan, Täby, Vallentuna, Åkersberga, Rydbo you name it! Väldigt vackert och en skön promenad, jag stod på öronen två gånger i mörkret! Hundarna var också med eftersom dom inte bryr sig om raketer och smällare.

Jag har förresten inte legat i soffan hela dagen, jag var i stallet i morse och plastade in Diddens gipsade hov och släppte ut henne. Hon har fått en hovblödning och står i sjukhage. Zandra och jag får turas om att ha koll på henne.

Tur att det finns fina dränerade sjukhagar nära stallet, så hon slipper boxvila.

Nu ska jag återgå till soffliggande och läsning av bok tre i serien femti nyanser av grå, måtte de aldrig ta slut.. ❤❤❤

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0