Sömnbrist

Efter en lång ledighet är det nästan alltid svårt att sova. Både Thommy och jag ligger och vrider och vänder oss, även Jack har svårt att somna. Och när Jack inte kan sova kommer han in och väcker oss (om vi nu lyckats somna). Katten hoppar på vårat dörrhandtag om vi stänger om oss, han vill ha fri tillgång till oss. Och jag som kräver mörkt och tyst för att kunna somna..

Igår efter jobbet lagade jag middag, sen låg jag på soffan och läste tills det var dax för sängen. Rätt skönt att kunna ta sig såna kvällar när orken tryter. 

I kväll är det Zumba igen, har lyckats få ihop fyra pass sen i torsdags så nu är jag igång!! Det blir nog en sväng till pållarna innan också. Hoppas att inte sömnbristen sätter käppar i hjulen bara.

Bild från Sandviken, en av våra promenader under lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0