Vinter när den är som bäst!!

Härlig fluffig snö och 5 minusgrader, kan det bli bättre?!
Började morgonen med en timmes Zumba :) Sen tog jag på mig långfärdskidor för första gången på säkert 20 år. Jack och Thommy hängde på ut, Jack iförd miniskidor för att tolka efter hundarna. Selen och linor på hundarna sen bar det iväg!
Med Sid i lina runt magen fick jag upptäcka hur svårt det var att åka skidor, men oj vad kul och bra motion. Gjorde ett par vurpor eftersom Sid drog i sidled, balansen på mig var inte den bästa :) Jack tolkade efter Chezzie i full rulle!! Även han stod på öronen otaliga gånger. Men riktig kul hade vi!


Här under hundarna ligger jag någonstans :)


Utanför hemma ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0