Shopping!

Det är så sällan jag handlar kläder till mig själv, inte konstigt att det hänger mest gammal lump i garderoben! Men i går köpte jag lite faktiskt, två lite längre saker att dra över bikinin. Två tunna kortärmade tröjor, en lite tunnare huvtröja, ett par piratbyxor, ett knippe trosor och en bh. Hittade dock ingen bikini som passade mig och mina tuttar. Nu för tiden ska man ha små toppiga bröst som bär sig själva. Det kan jag tala om att den tiden är förbi för mina. Dem behöver stöd och hjälp både här och där. Jag får leta vidare helt enkelt, kanske har jag varit på fel ställen.
Skönt med lite nytt i alla fall, ska köpa mig lite fina sommarskor också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0