Härlig söndag och PT-träning

Ännu en fantastisk dag med sol!! Tog en sovmorgon och en lugn start på dagen. Thommy och jag var ute på tomten och mätte och kollade inför kommande staketbygge. Vi ska satsa på att få upp det i vår/sommar. Ska bli skönt att slippa linor på hundarna.

På em åkte jag till Sats och träffade min PT :) Han tyckte jag varit duktig! :)) Och jag fick lite nya övningar att lägga in på mitt träningsschema. Vi gick igenom alla övningar först, sen fick jag köra hela programmet och han tog tid. Sjukt jobbigt men så peppande att ha någon som jagar på en att kämpa lite till. Svinkul!! Efteråt körde jag en snabb kilometer på crosstrainern, svetten forsade! 

När jag kom hem tog vi en fika i solen och bara njöt. Tänk vilken härlig tid vi har framför oss nu :) 


En livsnjutare med lite baksmälla ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0