På't igen!

Det blev mycket stall på söndagen, både morgon och eftermiddag. Zandra jobbar av lite på stallhyran och hade både ut och intag i stallet, Jag hjälpte till. Jack var hos en kompis hela dagen, och Julia med. Tog vila från gymmet den här helgen eftersom kroppen värker och även knät.

I dag har jag i alla fall styrketränat efter jobbet. Jag körde hårt och det kändes bra :) I morgon blir det Shape igen! :))

Det börjar ge resultat med träningen, kan dra av mig arbetsbyxorna utan att knäppa upp, dom som varit lite trånga i midjan :)) jag får ner mina extremt stora vader i ett par höga gummistövlar :)) Det syns i ansiktet :)) Det känns på armar och ben, och jag har fått mina första komplimanger :)) Och av allt detta blir jag ännu mer taggad att fortsätta!! 

I natt kommer min Ekman hem från London ❤️ :)) Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0