Vår!! 🌻

Nu är jag helt säker på att den är här :) En sån fantastisk dag! Tänk vad glad man blir av lite sol, efter allt det gråa vet man att uppskatta solen. En av fördelarna med att bo i Sverige, haha.. man lär sig vara tacksam för det lilla ljus man får :)
Här är mitt vårtecken!

Thommy och jag gick ut på en långrunda med hundarna när jag kom hem från Zumban. Superskönt ute idag och vi hittade helt underbara vägar att gå på. 
Här är vår runda!

En toppen dag helt enkelt! I kväll blir det bara Jack och jag och Mello på tvn. Ekman ska på grabbkväll med fotboll och poker, Zandra och Robin är på middag hos Robin. Och Julle stack till en kompis. Men det blir mysigt ändå, vi ska göra oss varsin pizza till middag.

Här är en bild från dagen!

Trevlig kväll ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0