Måste lägga in en högre växel..

med träningen alltså. Mera konditionspass måste in känns det som.  Jag ska testa Bodycombat och danceaerobic, har bokat dessa pass. I dag gick jag drygt 8km Powerwalk med Ekman och hundarna. Jag har blivit lite slarvig med kosten under ledigheten, men ska ta tag i det igen!

Det har varit fullt upp i helgen, med besök av Per och Päivi på torsdagen. Och besök av Timpa och Carro på fredagen. Carro var med Zandra och mig i stallet och red lite på Flisan. 
Flisan var supersnäll och det gick jättebra!

I dag har vi varit och grattat Elin på 18 årsdagen och ätit tårta. 
Nu ligger jag och Ekman och slappar framför tvn, och det verkar som kvällen fortsätter så :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0