Första dagen på nya jobbet!

Vilket trevligt gäng jag hamnat i, första dagen har bara varit positiv. Jag är dock helt slut i huvudet av allt nytt. Otroligt mycket att lära mig om allt. Mycket arbete vid datorn, inventera i hyllorna, hjälpa kunder, ta emot paket, lämna ut paket.. mm mm. Alla dessa intryck, nya namn och ansikten är i en enda röra i mitt huvud. Jag hoppas något har fastnat till i morgon!

Det känns väldigt bra, jobbet är omväxlande och roligt. Utmaningen blir att lära sig hitta i butiken, och lära sig så mycket som möjligt av allt. Kylsidan är ju bara en liten del av allt som finns där. 
Men det kommer väl med tiden.

Nu blir det soffläge, i morgon börjar jag klockan sex. Då ska jag lära mig öppningsrutinerna

Wish me luck! 😊






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0